סיטי גרנד אאוט ניצחון מכריע במירוץ התואר המתוח

סיטי גרנד אאוט ניצחון מכריע במירוץ התואר המתוח

אצטדיון אטיהאד היה עד למעמד אמן בפרגמטיות כאשר חולצות כדורגל זולות של Manchester City עברה את נוטינגהאם פורסט 2-0 כדי לשמור על המרדף הבלתי פוסק שלה אחר אליפות היסטורית רביעית ברציפות בפרמייר ליג. בעוד שהסיטיזנס חסרה את הנזילות הרגילה שלהם ונכנעו לטעויות לא אופייניות, השחקנים של פפ גווארדיולה הציגו את סימן ההיכר של האלופים – היכולת הבלתי מעורערת לנצח גם כשלא במיטבם.

לניצחון הקשה הזה יש משמעות עצומה בהקשר של מרוץ התואר המתמשך. עם 19 משחקי ליגה ללא הפסד, סיטי עשתה את דרכה חזרה למאבק, נושמת את צווארה של המובילה הנוכחית, ארסנל, ומקטינה את הפער לנקודה אחת עם משחק מכריע ביד.

פורסט, שנאבק בירידה, הגיע למשחק מתוך אמונה שהם יכולים לחטוף נקודות מהאלופים. כריס ווד, לעומת זאת, התגלה בזבזני מול השער, בזבז שתי הזדמנויות ברורות שיכולות היו לשנות את מהלך המשחק. החולשה הזו נענשה בסופו של דבר על ידי ארלינג האלנד הקליני, שהקמיע המאוחר שלו ביטא את היעילות האכזרית של סיטי.

חילופי הפתיחה נתנו את הטון למפגש עצבני. נקו וויליאמס כמעט העניק לפורסט התחלה חלומית תוך דקה, רק כדי לראות את הבעיטה שלו נחסמת. סיטי הגיבה דרך ג’ק גריליש וקווין דה בריינה, אבל מאץ סלס בשער היער עמד איתן.

פורסט איים באופן ספורדי בהתקפת הנגד, כאשר קאלום הדסון-אודוי מהווה איום מתמיד. עם זאת, החולשות ההגנתיות שלהם, במיוחד ביציאות (הגרוע ביותר בליגה עם 23 כיבושים העונה), באה לידי ביטוי פעם נוספת כאשר ג’וסקו גברדיול התרומם מעל הסמן שלו והדף את הפינה של דה ברוינה בדקה ה-32.

חולצת כדורגל של Haaland
סיטי גרנד אאוט ניצחון מכריע במירוץ התואר המתוח

חולצת כדורגל

תגובת המארחים הניבה הזדמנות פז רגע לפני המחצית. משחק חכם של גונסאלו מונטיאל יצר טירוף מטווח של שישה יארד, אבל כריס ווד שטף את השורות שלו, לא הצליח להמיר יושב. החבורה של גווארדיולה הייתה בר מזל פעם נוספת כאשר Murillo זינק את השער עם מאמץ מקרוב בתוספת הזמן.

במחצית השנייה חל שינוי טקטי של סיטי. אדרסון, שנאלץ לבטל בנגיחה במחצית הראשונה, הוחלף בסטפן אורטגה. גווארדיולה חיזק עוד יותר את מרכז השדה שלו כשמטאו קובאצ’יץ’ החליף את דוקו. עם זאת, הצגתו של ארלינג האלנד רק אחרי גבול השעה הוכיחה את עצמה כמשנה משחק.

ההשפעה של חולצת כדורגל של Haaland הייתה מיידית. הנוכחות שלו ערערה את הגנת היער, והאינסטינקטים הדורסניים שלו ברח בדקה ה-71. דה ברוינה שיחק מסירה משוקללת בצורה מושלמת, ואיפשרה להאלנד להציג את השילוב המסחרי שלו של כוח וקור רוח. הוא ניווט במומחיות על פני שחקני הגנה לפני שהכניס את הכדור לפינה הרחוקה, וחתם את שלוש הנקודות לסיטי.

למרות שחסרה את הכדורגל האסתטי שהם הפכו לשם נרדף אליו, סיטי הפגינה נחישות פלדה והתמקדות בלתי מעורערת בהבטחת כל שלוש הנקודות. הניצחון הזה משמש תזכורת מוחלטת לכך שהאלופים רחוקים מלהיות גמורים. ארסנל עשויה לדחוף אותם עד הסוף, אבל סיטי הוכיחה את חוסנה ואת הרצון הבלתי מעורער שלה לשמור על הכתר. המשחקים הנותרים מבטיחים שיא מרגש לעונת הפרמיירליג, כששתי הקבוצות ננעלו בעימות אפי על הגביע הנכסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select your currency