האקדח הצעיר גולר יורה, ריאל מדריד קרובה יותר ללה ליגה גלורי

טיוטה אוטומטית

חולצת כדורגל של Real Madrid עשתה צעד משמעותי נוסף לקראת אליפות הליגה ה-36 שלה ביום שישי בערב, כשעברה על פני ריאל סוסיאדד 1-0 באנוטה. עם הסיכוי המפתה של חצי גמר ליגת האלופות בפתח, קרלו אנצ’לוטי בחר לעשות רוטציה בכבדות, והעניק התחלה ראשונה בלה ליגה לצעיר הטורקי, ארדה גולר.

ההימור על מערך צעיר נראה בהתחלה מסוכן. מושאל צ’לסי, קפה ארריזבאלאגה, שסבל עונה מאתגרת בין הקורות, חזר לשער, בעוד גולר התייצב לצד שילוב של ניסיון וכוכבים עולים. האופי המפורק של הקבוצה ניכר בשלבי הפתיחה, כאשר סוסיאדד לוחץ גבוה ומאיים דרך המאמץ ארוך הטווח של טוריינטס שהפליג בצר מעלה.

עם זאת, כשהמשחק הסתיים, האיכות של מדריד הבריקה ברגע אחד ומכריע. בתום חצי השעה, האורחים תזמרו את הניסיון האמיתי הראשון שלהם במטרה, וזה הוכיח את עצמו כמנצח. גולר, שניצל את ההזדמנות שלו על הבמה הגדולה, הפגין קור רוח של חלוץ להכניס את הכדור הביתה, וסימן הופעת בכורה חלומית עם שער חיוני.

התגובה של סוסיאדד חסרה את הביס הדרוש. רגע חולף של תקווה הגיע כשטאקאורה קובו חשב שהשווה, רק כדי לראות את השער שלו נמחק בגלל עבירה בהרחבה. המחצית השנייה שיקפה את הראשונה, כאשר הביתיות שלטה בשליטה אך לא הצליחה לתרגם אותה להזדמנויות ברורות. שיחת אופסייד נוספת מנעה מהם שער שוויון פוטנציאלי, בעוד שהמאמץ המורחק של אויאזרבל היה הכי קרוב שהם הגיעו להטריד את לונין בשער מדריד.

חולצת כדורגל של Real Madrid
האקדח הצעיר גולר יורה, ריאל מדריד קרובה יותר ללה ליגה גלורי

חולצת כדורגל

למרות עלייה מאוחרת בעשר הדקות האחרונות, סוסיאדד פשוט לא הצליחה לשבור הגנה נחרצת של חולצת כדורגל נשים Real Madrid זוֹל. התסכול של אימנול אלגואסיל, מנג’ר סוסיאדד, היה מורגש – לקבוצה שלו הייתה הזדמנות פז לדרדר את ראשי הליגה אבל חסרה את האינסטינקט הרוצח.

בעוד הלילה היה חסר הופעות אישיות כוכבות ממדריד, הוא היה שייך לשחקן אחד – ארדה גולר. הטורקי הצעיר חיכה בסבלנות להזדמנות שלו, וכשהיא הגיעה, הוא תפס אותה בשתי ידיו. ללא ספק יהיו שאלות מדוע לקח עד אפריל לפתיחת הליגה הראשונה שלו, אבל גולר השתיק כל ספק עם סיום רגוע וקליני. ההופעה הכללית שלו הייתה מעודדת, והראתה את האינטליגנציה והבגרות שלו על הבמה הגדולה. זה היה ערב עבור גולר להכריז על עצמו ללה ליגה, ואין ספק שיהיו עוד הרבה רגעים קסומים מהכישרון המבטיח הזה.

הניצחון של מדריד מרחיב את ההובלה שלה בראש הטבלה ל-14 נקודות, מה שמציב אותה בשליטה איתנה במירוץ האליפות בלה ליגה. כשהעיניים שלהם פוטנציאלית נשואות לדאבל היסטורי, הם יעבירו את המיקוד שלהם לליגת האלופות וייגשו לשאר משחקי הליגה עם תחושת ביטחון מחודשת. עבור סוסיאדד, התבוסה צורבת, אבל הם יכולים להתלהב מההופעה הנמרצת שלהם ולנסות להתבסס עליו להמשך העונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select your currency