אברטון אדג’ על פני ברייטון במפגש WSL צמוד

אברטון אדג’ על פני ברייטון במפגש WSL צמוד

בהתמודדות מתוחה וצפופה ליגת העל לנשים, אברטון עברה את ברייטון 2-1 הודות לשער עצמי בר מזל בסוף המחצית השנייה. הניצחון מקרב את הטופי צעד משמעותי יותר להבטחת מעמדם העליון לעונה נוספת.

שני הצדדים נכנסו למשחק עם מטרות מנוגדות. בעוד אברטון כוונה לאשר מתמטית את הישרדות ה-WSL שלה, ברייטון עדיין הייתה מאוד בפסולת ההדחה. למרות העמדות השונות בטבלה, המפגש התפתח כקרב צמוד, כשאף אחד מהצדדים לא באמת שולט בחזקת אמצע השדה או יצר שפע של הזדמנויות ברורות.

45 הדקות הפותחות היו עדות לגישה זהירה של שתי הקבוצות. אברטון ניסתה לנצל את התוקפי הרחבה הקצביים שלה, כאשר אורורה גאלי גרמה לבעיות באגף השמאלי. עם זאת, סיכויים ברורים נותרו מעטים, כאשר קו ההגנה של ברייטון החזיק מעמד. השחפים, לעומת זאת, התמקדו בעיקר בשיבוש המשחק של אברטון ואיימו באופן ספורדי על התקפת הנגד. הרגע הבולט של המחצית הראשונה היה שייך ללא ספק לשוער אברטון קורטני ברוסנן, שהגיב בחריפות כדי להכחיש מאמץ מושחת של אליזבת טרלנד, הכובשת המובילה של חולצת כדורגל של Brighton.

הקיפאון נשבר לבסוף רק אחרי קו השעה. מהלך מעובד היטב שכלל את התאומות הולמגורד, קארן ושרה, ראה את קארן המחליף מנחה בצורה מומחית הצלבה מעבר לשוערת ברייטון, סופי באגלי, בעמוד האחורי. עם זאת, החגיגות של אברטון היו קצרות מועד כאשר ברייטון הגיבה בחוסן יוצא דופן. רק שתי דקות לאחר מכן, טטיאנה פינטו התנפלה על כדור משוחרר בעקבות בעיטה חופשית שקישקש את המשקוף, וירה פנימה את שער השוויון כדי להחזיר את השוויון.

חולצת כדורגל של Everton
אברטון אדג’ על פני ברייטון במפגש WSL צמוד

חולצת כדורגל

כשהמשחק נכנס לשלבים האחרונים, שתי הקבוצות חיפשו נואשות את שער הניצחון. חולצת כדורגל של Everton המשיכה לנצל את הקצב של שחקני הכנף שלה, בעוד ברייטון חיפשה הזדמנויות באמצעות כדורים קבועים והתנועה של טרלנד בהתקפה. עם זאת, הרגע המכריע הגיע באמצעות שער עצמי אומלל. בלחץ של גאלי, מגן ברייטון, גורו ברגסוונד, צררה את הכדור בלי משים לרשת שלה, והעניקה לאברטון ניצחון דרמטי וקצת מקרי.

הניצחון הקשה הזה של אברטון טומן בחובו השלכות משמעותיות לעונה שלה. עם היתרון הנוכחי שלהם בטבלה, הטופי כמעט מובטח להישאר ב-WSL לקמפיין נוסף. מבחינה מתמטית, אישור הישרדותם עשוי להגיע כבר בסוף השבוע הקרוב, בהתאם לתוצאת המשחק הקרוב בין ליברפול לבריסטול סיטי התחתון.

עבור ברייטון, התבוסה פירושה שהמאבק שלה נגד הירידה נמשך. בזמן שהם נשארים באזור הסכנה, השחפים יוענקו מהביצועים הנמרצים שלהם מול יריב במיקום גבוה יותר. הם יצטרכו לשחזר את רוח הלחימה הזו ולנצל את כל ההזדמנויות שיצוצו במשחקים הנותרים שלהם כדי להבטיח את מעמד ה-WSL שלהם לעונה הבאה.

בסך הכל, העימות בין אברטון לברייטון סיפק תצוגה סופגת של כדורגל WSL. למרות היעדר חגיגת מטרות, המודעות הטקטית, הנחישות המטומטמת והטוויסט המאוחר והדרמטי שמרו את הצופים על קצה המושבים. כשאברטון על סף הבטיחות וברייטון עדיין נלחמת על הישרדות, משחקי ה-WSL הנותרים מבטיחים להיות עניין מרגש וכוסס ציפורניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select your currency