רפיניה: הכוכב העולה של Barcelona מעורר משיכה בפרמיירליג

רפיניה: הכוכב העולה של Barcelona מעורר משיכה בפרמיירליג

באולמות הנערצים של חולצות כדורגל Barcelona זולות, אור חדש זורח בבהירות: רפיניה. הקשר ההתקפי הברזילאי ביסס היטב את נוכחותו בקבוצה, והתגבר על תחרות עזה בהתקפה עם הופעות שמהדהדות עם השפעה.

הצמד שלו מול פריס סן ז’רמן בליגת האלופות והמנצחת המרכזית מול לאס פלמאס בלה ליגה מדגישים את הצעדים שהוא עשה, ומושכים את עיניהן של מעצמות הכדורגל האירופיות שוב.

בתוך הקאמפ נואו, יש שביעות רצון מוחשית מהתרומות של רפיניה. עם זאת, לפתות אותו ידרוש הצעה מונומנטלית.

על פי הדיווחים, Barcelona הציבה את הרף על סכום מדהים של 80 מיליון יורו, לא מוכנה לבדר משהו פחות עבור שחקן שהמניות שלו מזנקות.

רפיניה: הכוכב העולה של Barcelona מעורר משיכה בפרמיירליג
רפיניה: הכוכב העולה של Barcelona מעורר משיכה בפרמיירליג

חולצת כדורגל

ההחלטה הזו התגבשה לאחר שהרכב פרמיירליג הגיש הצעה של 60 מיליון יורו, שנדחתה מיד על ידי Barcelona. הם דורשים פרמיה לשחקן במסלול כל כך תלול כלפי מעלה.

באנגליה, לא חסר שריר פיננסי לתזמור עסקה כזו. בין האליטות בפרמיירליג, חולצות כדורגל Chelse ו חולצות כדורגל Manchester United זולותd בולטות כמחזרות פוטנציאליות, להוטות שמחליפים משחקים יצילו מחדש את שאיפות התואר שלהם.

התקופה המוצלחת של רפיניה בן ה-27 בלידס יונייטד, מאוקטובר 2020 עד יולי 2022 כשעבר Barcelona, מבשרת טובות על ההסתגלות שלו לכדורגל האנגלי, ומפתה עוד יותר את המועדונים האנגלים.

בינתיים, Barcelona ממתינה להצעות משתלמות, בידיעה שמכירה יכולה לחזק את קופתה, במיוחד בעמדות שבהן יש לה תחליפים מוכשרים.

אנשים כמו ז’ואאו פליקס, עשויים להאריך את תקופת ההשאלה שלו, ופראן טורס מציעים צדדיות באגף השמאלי, שבו רפיניה משגשג כרגע, ומשלים את הופעתו של לאמין ימאל בצד ימין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select your currency