הבוס של טוטנהאם דוחה את CL למטרות רווח

הבוס של טוטנהאם דוחה את CL למטרות רווח

מנג’ר טוטנהאם הוטספר, אנג’ פוסטקוגלו, הצהיר חד משמעית כי הרווחים הכספיים מההעפלה לליגת האלופות של אופ”א אינם עומדים בראש סדר העדיפויות שלו. בעוד ספרס מתמודדים על מקום בליגת האלופות של העונה הקרובה, פוסטקוגלו מדגיש כי שטף הכסף בלבד יביא הוא טוען שהפוקוס שלו נמצא בבניית סגל המסוגל להתקדמות מתמשכת, ללא קשר לתמריצים כספיים.

הדירוג הנוכחי בעמדת הפרמיירליג של חולצת כדורגל טוטנהאם במרחק של שתי נקודות בלבד מארבע הראשונות, עם משחק ביד על אסטון וילה שבמקום הרביעי. אפילו המיקום החמישי הנוכחי שלה עשוי להבטיח את כדורגל ליגת האלופות לעונה הבאה. סיכוי זה רווחי, ללא ספק, יזריק כספים משמעותיים למועדון. עם זאת, פוסטקוגלו נשאר איתן בעמדתו, וטוען שהמטרה העיקרית שלו אינה מונחית על ידי תשואות פיננסיות.

“אנחנו לא בנקים, אנחנו מועדוני כדורגל”, אישר פוסטקוגלו, “אנחנו לא מוסדות פיננסיים. אני לא נמדד לפי המאזן בסוף השנה”. מבחינתו, מקום העיירה בליגת האלופות. והרווחים הכספיים הנלווים אינם מבטיחים סיום ליגה גבוה יותר. במקום זאת, הוא רואה בתפקידו בניית סגל תחרותי המסוגל לשגשג בתחרויות אירופיות ומקומיות כאחד.

חולצת כדורגל טוטנהאם
הבוס של טוטנהאם דוחה את CL למטרות רווח

חולצת כדורגל,חולצות כדורגל לילדים זולות,חולצות מועדון זולות,הדפס שם ומספר משלך על החולצה

לדעתו של פוסטקוגלו, המהות של העפלה בליגת האלופות נמצאת מעבר לתגמול הכספי. “כמה כסף אתה מרוויח זה לא הסיבה שאתה נכנס לליגת האלופות. זה מה שאתה עושה עם הכסף הזה”, הדגיש. הוא מדגיש את החשיבות של ניהול פיננסי נבון וגיוס שחקנים נבון. אפילו עם משאבים פיננסיים מוגבלים בהשוואה לחלק מהמתחרים, הוא מאמין בפוטנציאל להשיג ביצועים טובים יותר באמצעות הוצאות אסטרטגיות ופיתוח צוות.

יתרה מזאת, פוסטקוגלו נחוש בפילוסופיית הגיוס שלו. הוא מחפש שחקנים המחויבים לאתוס המועדון ולא אלה שפותחים רק על ידי הפיתוי של כדורגל בליגת האלופות. “אני רוצה אנשים שרוצים לבוא לטוטנהאם”, הוא חזר. הדגש שלו על אופי ומחויבות מתיישרת עם החזון שלו לבנות חוליה מגובשת המונעת על ידי מטרה קולקטיבית.

למרות היעדר כלי כסף בשנים האחרונות, פוסטקוגלו נשאר אופטימי לגבי עתידה של ספרס. הוא רואה בהתקדמות לא רדיפה אינסופית אלא כאמצעי להגיע להצלחה מוחשית. “לקדמה יש מטרה להצליח”, הוא ניסח. בעוד הנוכחי אולי העונה לא הניבה גביעים, פוסטקוגלו נחוש בשאיפה שלו לסיים את הבצורת בקמפיין הקרוב.

בעוד טוטנהאם הוטספר ג’רזי ילדים מתכוננת למשחקים הקרובים, כולל עימותים מול נוטינגהאם פורסט וניוקאסל, החזון של פוסטקוגלו לעתיד המועדון נותר בלתי מעורער. הוא עומד איתן במחויבותו לטפח התקדמות והצלחה, תוך עדיפות ללכידות קבוצתית ופיתוח אסטרטגי על פני רווחים כספיים מיידיים. מבחינתו, המסע להצלחה מתמשכת מתעלה על תגמול כספי, המגלם את המהות האמיתית של שאפתנות כדורגל.

מנג’ר טוטנהאם, אנג’ פוסטקוגלו מדגיש שהיתרונות הפיננסיים של העפלה ליגת האלופות של אופ”א אינם בראש סדר העדיפויות שלו. בעוד שספרס הם המועמדים לתחרות בעונה הבאה, פוסטקוגלו מאמין שהצלחה לא מובטחת רק על ידי כסף. הוא מעדיף בניית סגל תחרותי וטיפוח התקדמות על פני קצר- רווחי טווח, הדגשת הוצאה נבונה וגיוס שחקנים המחויבים לאתוס המועדון. למרות בצורת הגביע, Postecoglou נשאר אופטימי לגבי עתידה של ספרס, מכוון להצלחה מוחשית תוך שימת דגש על חשיבות המסע על פני תגמול מיידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Select your currency